czwartek, 27 września 2012

Najpiękniejsze miejsce w Prowansji. Rezerwat des Gorges de l'Ardeche.

Dzień dobry. 

Witam Was po długiej przerwie. Dzisiejsza notatka będzie miała nieco inny charakter, niż pozostałe. Ponieważ w ostatnich dniach z powodu choroby odszedł od nas ktoś bliski, chciałabym zadedykować ten wpis jego pamięci. Poniżej zamieszczam zdjęcia miejsca, w które kiedyś zabrał mnie i Agę. Miejsce, które, spośród wielu w Prowansji, oczarowało mnie najbardziej i które zawsze będzie mi się z nim kojarzyło...








Co to właściwie jest? 

Malownicza kamienista plaża nad ciepłą rzeką Ardeche w Prowansji. Jej symbol stanowi potężny łuk skalny rozciągający się nad wodą. Usytuowana jest w pobliżu rezerwatu natury des Gorges de l'Ardeche. 

Rzeka Ardeche stanowi atrakcję turystyczną zwłaszcza dla miłośników kajakarstwa. Ze względu na fantastyczne widoki, bujną roślinność i górzysty teren (płynie się wąwozem) jest to jedno z najpopularniejszych miejsc w Europie. Corocznie spływa tędy cała rzesza fascynatów przyrody i sportów wodnych.

3 komentarze:

  1. Piekne miejsce... Piekne zdjecia.


    Wik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dzięki Twojej wizycie na moim blogu, ja odkryłam Twoją stronę :) Widzę, że poza podróżniczą pasją mamy też podobny gust muzyczny ;) Twoje relacje i porady z pewnością przydadzą mi się podczas planowania kolejnych podróży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zjawiskowo.Idealnie na kajak:)Świetny blog, będę tu zaglądać, a tymczasem zapraszam do mnie w odwiedziny: http://lifegoodmorning.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń